Verzenden
We hebben onze afrekenopties verfijnd om het zo eenvoudig mogelijk te maken! Hieronder staat een overzicht van wat er gebeurt nadat u op BESTELLEN hebt geklikt.
Verzenden, bevestigen & traceren
Ons systeem is Eerst in, Eerst uit. Het duurt 1-3 werkdagen om uw bestelling klaar te maken en te verzenden. Bestellingen worden op werkdagen verwerkt, van 09.00 tot 16.00.
Wil je de wachtrij overslaan? Kies Express Verzending en je pakje gaat op dezelfde dag de deur uit.
Je krijgt een e-mail zodra je bestelling is ingepakt, gescand en klaar staat om te worden opgehaald.
We kiezen de meest efficiënte leveringsdienst, gebaseerd op het land waar we leveren.
Je volgende email zal een tracking nummer bevatten om de levering te volgen tot aan je deur of afhaalpunt.
Schade vastgesteld?
Weiger het pakje indien u schade ziet
Indien u de schade ziet bij de levering, weiger eenvoudig de levering.
U heeft 7 dagen om ons de details te bezorgen
Indien u een beschadigde levering heeft ontvangen dient u ons binnen 1 week op de hoogte te stellen met de volgende gegevens: omschrijving, productlijst, gedetailleerde foto’s en barcode.
We zullen je de volgende stappen meedelen
Zodra u een bevestiging heeft van de postdienst laten we u weten welke producten kunnen worden terugbetaald, vervangen of teruggestuurd.
Retourneren
Alles wat u moet weten voordat u contact met ons opneemt over een retourzending.
De 14-dagen regel
Voor algemene retouren heeft u 14 dagen de tijd om ons te informeren met uw naam, ordernummer en gegevens over welke goederen u wilt retourneren en waarom.
De periode van 14 dagen begint op de dag dat de goederen worden geleverd. Dit op voorwaarde dat de goederen op geen enkele manier werden gebruikt of bedorven en dat ze in de originele verpakking geretourneerd worden.
Als er een fout is met de inhoud van uw levering heeft u ook 14 dagen de tijd om ons op de hoogte te stellen zodat we het probleem kunnen corrigeren of aanpakken.
Gepersonaliseerde goederen, producten in beperkte oplage en cadeaubonnen zijn allemaal niet-terugbetaalbaar.
Breng ons op de hoogte
U dient ons te informeren dat u artikelen wilt retourneren (zoals vermeld onder de 14 dagen-regel) voordat u goederen retourneert, zodat wij uw retournering effectief kunnen verwerken. U ontvangt uw geld terug binnen 14 dagen na de e-mail, tenzij de goederen bij aankomst beschadigd zijn. Als u uw geld niet ontvangt, neem dan contact op met Ons Team.
Gelieve te vermelden:
1 Bestelnummer
2 Naam
3 Lijst van artikelen die u wilt retourneren
4 Reden voor levering
Herverpakken & posten
De goederen moeten onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. Ze moeten veilig worden verpakt in een doos met de juiste afmetingen en worden verzonden. U bent verantwoordelijk voor het veilig terugsturen van de goederen binnen 14 dagen na kennisgeving aan WAX-IT, Westerring 27i, 9700 Oudenaarde, België.
Indien de goederen op onaanvaardbare wijze aan WAX-IT worden geretourneerd of op enigerlei wijze beschadigd zijn, hebben wij het recht om de terugbetaling te weigeren.
Beschadigde goederen
Voor beschadigde goederen hebben we een apart proces:
Ten eerste, als de schade duidelijk te zien is bij levering heeft u het recht om de levering te weigeren. Als u niet de kans heeft om de levering te weigeren of als de schade alleen in de doos zit, dan moet u ons binnen 7 dagen op de hoogte stellen met het volgende:
1 Bestelnummer
2 Naam
3 Beschrijving
4 Lijst van beschadigde producten
5 Gedetailleerde foto's (binnen & buiten de doos)
6 Foto van de barcode
Wij openen een dossier bij de leveringsservice en laten u precies weten wat er gaat gebeuren, of de producten kunnen worden teruggestuurd, vervangen of terugbetaald.